Ocak 31, 2013

DECO #1

Merhaba, hastalıktan muzdarip bir şekilde bir haftadır yatıyorum. Çok şükür şimdi daha iyiyim. Ben de hazır biraz iyileşmişken bloguma geri döneyim dedim. Aslında bir haftadır raporluyum, işe gitmedim ama o kadar kötüydüm ki bloga hiç bir şey yazamadım. Bugün biraz iyi olunca alışveriş yaptım. O alışverişin fotosunu daha sonra ekleyeceğim. Ben yeni evliyim ve sürekli evime birşeyler alıyorum. Zevkli ve enterasan bulduğum parçaları sizlerle de paylaşmak istiyorum. Belki sizlerde beğenir ve alabilirsiniz. Bugün benim mutfağımdan bir fotoğraf paylaşıyorum. Dikkat Dikkat!!! Herşey puantiye :DD
Şimdi biraz daha farklı mutfağım, bu fotoğraf ilk zamanlarda çekilmişti. Şimdi farklılıklar var. Mesela cam masa o zaman yoktu. Zaten ev kırbin çeşide giriyor sürekli... enjoy!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...