Temmuz 28, 2013

KİLİKYA PALACE # 1 (ODA)

Bu sene eşimle ikinci tatilimizdi. Esasında biz nerede akşam, orada sabah kafamıza göre bir tatil planı yaparken, eşim abisinin ısrarlarına dayanamadı ve onların gittiği otele erken rezervasyonla biz de rezervasyon yaptırdık. Ben beş yıldızlı otel tatili anlayışından hiç haz etmiyorum. Geçen sene balayımız olduğu için bir hafta Alanya Maritim Otel'e gitmiştik fakat sonrasında yine kendi kafamıza göre bir şeyler yapmıştık. Bu sene de hadi abisini kırmayalım dedim ama gerçekten çok saçma bir tatil. Sizi bir çiftliğe koyup, sürekli yedirip üzerine denize ya da havuza sokuyorlar. Anlayış böyle. Üstelik genelde bu tip yerlerde Türk turist bulmak ta pek mümkün değil. Neyse konumuza gelelim, biz bu sene Antalya Kemer, Göynük bölgesinde bulunan Kilikya Palace Otel'e gittik. Beş yıldızlı ve ultra her şey dahil bir konseptti. Otelden pek memnun kalmadım. Kesinlikle verdiğiniz paraya değmeyen bir yer. Kesinlikle tavsiye ETMİYORUM. Öncelikle odadan başlayalım.
Eşimin abisi evli ve iki çocuklu olduğundan onların odasında üç yatak vardı ama bizimkini de onların yanına verdiklerinden bizim odada fotoğrafta gördüğünüz dışında tek kişilik bir yatak daha vardı. Ben çok detaylı fotoğraf çekememiştim, çünkü tatil boyu hep hasta gezdim. Normalde yatağın üstünde iğrenç bir sarı renkte kalın bir yatak örtüsü vardı. Ben odaya girer girmez o örtüyü aldığım gibi diğer yatağın üstüne dertop bir şekilde koydum. Biliyorum ki o örtüler her müşteri ile birlikte değişmiyor, yıkanmıyor. Hadi buna bir şey demedik ama kaldığımız süre boyunca o örtü benim yatağa koyduğum şekilde öyle durdu. Temizleyenlerin ne kadar özensiz olduğunu düşünün artık. 
İki gün sonra odamıza geldiğimizde havludan yapılmış bu kalbi görünce şaşırdım. 

Hatta ertesi gün de çiçekli versiyonunu yapmışlardı, ona daha da şaşırdım. Eşimin abisine sordum, onların odasına yapılmamıştı böyle bir şey, neden bilmiyorum.
Odanın manzarası çok güzel. Fotoğraf makinem dandik bir şey olmasa size daha güzel olduğunu gösterebilirdim de şimdilik idare edin lütfen, çok yakında güzel bir makine alacağım. 
Balkondan görülen bu cam tavan lobi bara bakıyor. Yağmur yağdığı için camları kirlendi yoksa tertemizdi. 
Birde böyle havuz manzaramız vardı.


 Zaten bu otelin dışı çok ama çok güzel, geniş ve bakımlı fakat içi ve yemekleri beş para etmez. 


 Bu da odamızın olduğu büyük koridor ama ben kütlemle koridoru komple kapatmışım. Fotoğrafta solda siyah bir ok var. Bu ok yerdeki halıda açılmış koca deliği gösteriyor. Ben böyle şeyleri önemsiyorum.
 Odada da yerler halıydı. Bence nemli ve deniz aktivitesinin bol olduğu yerlerdeki otellerde odada halı olmamalı. Hiç hijyenik değil, temizliği de zor. Ve görebiliyorsanız halıda bir sürü leke var. Ayrıca bence ucuz bir görüntü veriyor.
En sonda dışarıdan odaların görünümünün fotoğrafı var. Bizimkini bul deseniz bulamam bayağı büyük bir otel.
Banyonun fotoğraflarını çekmedim, halbuki en çok vaktimi orada geçirdim. :)) Tuvalette uyudum yani. Banyo çok temiz değildi. Banyoda küvet vardı ve küvete perde takmışlardı.
Odaya temizliğe geldiklerinde ise şunu yapıyorlardı; sifonu çekiyorlar, yatak örtüsünü ben düzelttiğim halde tekrar düzeltiyorlar, su koyup dışarı çıkıyorlar. Böylece oda temizlenmiş oluyor. Nasıl ama? Ben böyle bir temizlik anlayışı hiç görmemiştim.
Oda kısmı böyle yakında diğer şeyler hakkında da yazarım.
İyi geceler.
Otelin sitesine ulaşmak için buraya Tık Tık...


2 yorum:

  1. Nigulicim gerçekten çok kötü bi seçim olmuş. Otel baya eski sanırım o halılar falan, odanın mobilyaları aslında belli özensiz bi yer olduğu. Keşke siz kendi kafanıza göre takılsaydınız:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ya olan oldu işte, Hürriyet Gazetesindeki bir yazıda bu otel ilk 10 Deluxe otel kategorisinde, inanabiliyor musun? Dışarıdan bakılınca gerçekten çok güzel, mavi bayraklı plajı falan var ama odalar berbat, yemekler berbat.. Seneye inşallah kendi kafamıza bir tatil yapacağız. Hazırlıklara şimdiden başladım...:))

      Sil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...