Temmuz 29, 2013

DÜŞLER ÜLKESİNİN GELGİT AKILLISI

Bu şarkıyı ilk olarak bir kaç ay önce arabada radyo dinlerken duydum. Beni şarkı hem rahatsız etti hem de bağımlısı yaptı. Nasıl oluyor diyeceksiniz? İlk dinlediğimde şarkının ilk nakaratına denk gelmiştim. O kısımda uyumsuz bir şeyler var, kulağımı rahatsız eden. Tam bilemiyorum, detone oluyor desem değil, iki nota arasında yumuşak bir geçiş yok. Pat diye düşüyor. Müzikten çok anlamam ama kulağımı rahatsız etti yani.
Fakat sonuçta çok güzel bir şarkı. Ayrıca sözleri de çok güzel. Ben de ''düşler ülkesinin gelgit akıllısı'' olduğumdan, gerçek manada yani... bana oldukça güzel geliyor şarkı.
Şarkıyı İrem DERİCİ seslendiriyor. Kızın görüntüsüne bakınca con con bir tip sanıyorsunuz. Hani o estetik varsa garanti ses yoktur, diye düşündüm ama hiçte öyle değil. Şarkı beni her türlü şaşırttı yani.
Bakalım sizler beğenecek misiniz?
Bende bu arada sınavıma çalışayım... :( 

2 yorum:

  1. Nugiii seni mimledim ve aynen nakaratta bana da bi yer kötü geliyor ama şu an o şarkı dilimde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uskaaaaaa tamam yapıyorum kesinlikle akşama okursun belki..:D şarkı ciddi bağımlılık yapıyor ama bir gariplik te var çözebilemedim...:))

      Sil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...