Eylül 18, 2013

LMFAO PARTY ROCK ANTHEM

Ne zamandır LMFAO grubu ve ''Party Rock Anthem'' şarkıları hakkında yazmak istiyordum ama sürekli erteliyordum. Geçen gün X box'umdaki bir dans oyununda da karşıma çıkınca bari yazayım dedim.
İnsanın içini kıpır kıpır yapan bir şarkı. Klipleri de çok yaratıcı olmuş. ''Everyday i'm Shuffling'' sözü gezi parkı eylemlerinde de değiştirilerek ''Everyday i'm çapuling'' olarak kullanılmıştır. Klipte Shuffle dansı yapmayanları zombi yapıyorlar falan. Ayrıca klip ''Lena Gravel''in bloguna da konu olacak cinsten simgeler içeriyor ama ben simgelerle falan ilgilenmiyorum. :) Şarkıyı her gün dinlediğim halde sıkılmıyorum, nasıl bir kafa var bu grupta bilmiyorum.
Lmfao Amerikan elektro pop müzik grubu. Grubun üyeleri Redfoo (Stefan Kendal Gordy) ve SkyBlu (Skyler Husten Gordy)'dir. Grup 2006 yılında ABD'de kurulmuştur. Bu iki insanla bir gün beraber dans etmek isterim ama kesin beceremem bende şarkılarına vokal yaparım. :DD
Hayal et dur Nugi :)) Neyse tadını çıkarın bu güzelliğin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...