Temmuz 10, 2013

ZORETANİN İLE ON DOKUZUNCU HAFTA

Merhaba,
Bir kere daha Zoretanin ile haftalar geçiyor bölümüme hoşgeldiniz, bu haftaki yan etkilerimiz şöyle değerli okuyucular....:DDD
Şaka maka bir dahaki hafta beş ay oluyor, sonra da kalıyor bir küçük ay. Çok şükür bitiyor. Önümüzdeki tatilde kendime iyi bakabilirsem eğer bir problem olmadan atlatacağım inşallah.
Bu hafta acayip bir burun kanaması çekiyorum. Geçen hafta hasta oluşum sebebiyle burnum aktığı için sürekli olarak burnumu sildim, onun da etkisi oldu tabii ki. Ama bu hafta burun akıntım geçtiği halde burnumu ne zaman silsem kan geliyor. Burun içi kuruluğundan zaman zaman çok canım acıyor.
Çok şükür ellerim ne zamandır egzamasız fakat en küçük bir sürtünmede hasar alıyor. Mesela temizlik yaparken bir yere çarptım diyelim hemen kesiliyor ya da soyuluyor, sonra da yaralı yaralı geziniyorum. Neyse cilt kendini sürekli yenilediği için iz kalmıyor.
Saçlarım ilk haftalarda yağlanmıştı ya hani, artık kupkuru. Yağlı oluşu iyiydi ya. Şimdi boya da var, saçlarım cansız görünüyor.
Kas ağrılarım devam ediyor.
Kendimi de hiç güzel bulmuyorum. Tedaviden sonra eski halime dönerim umarım. Sivilceli bile güzel bulurdum ben kendimi. İçim sıkılıyor bazen.
Ay bunların dışında hayat çok güzel...
Tatilde de dikkat edeceğim. Güneş kremlerim, şapkam şu anda bile yanımda. Bir de beyaz bir şalım var. Onunla boynumu falan örtüyorum. Su içiyorum bol bol. Oruç tutmanızı tavsiye etmem. Çok hasar verebilir ilaç vücudunuza. Çünkü günlük üç litre su yetmiyor bana. Oruçken  on yedi saat su içmeden bu ilacı almak biraz zor.
Zaten yeni başlayacak olanlar varsa, doktor yazsa bile Ekim ayında başlamalılar bence. 
Benden böyle, kullananlar ya da kullanmış olanlar siz de durumlar nasıl? Yorumlarınızı bekliyorum.
Geçmiş olsun...  

1 yorum:

  1. ben de kullanıyorm bugun taM 4 hafta oldu yüzüm ilk defa bu kadar kurudu :( napmalıyım

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...