Haziran 03, 2013

BEN ALKOLİĞİM, BEN ÇAPULCUYUM, BEN SENİN HAKARETLERİNE MARUZ BİR KULUM!!!


Evet ben Sayın Başbakanımızın bize uygun gördüğü bütün sıfatları taşıyorum. Çünkü onun tarafında olacağıma alkolik olmayı tercih ederim.
Gezi parkı olayları neden büyüdü? Hiç bunu düşündük mü? Öyle hızlı gelişti ki her şey, biraz toparlayalım dedim.
Küçücük bir grupla başladı her şey. Tek istedikleri bir kaç ağacı korumaktı. Ve topçu kışlası gibi Osmanlı özentisi saçma bir projenin güzelim park yerine yapılmasının engellenmesi ve AVM gibi rant amaçlı yapıların engellenmesiydi. Ama polis kendi halkına düşman gibi saldırdı. Bunun üzerine ayaklandık. Şu anda kaç gün geçmesine rağmen İstanbul ayakta, Ankara ayakta, İzmir ayakta, Bursa ayakta, Samsun ayakta, Adana ayakta... sayamadığım bir çok şehirle beraber tüm Türkiye ayakta. Şu an Ankara'da bütün semtlerde büyüklü küçüklü gruplar tencere ve tavalarla protestoya devam ediyor, edeceklerde. Durmayacağız.
Biz Müslümanız Sayın Başbakanım, hoşgörü insanlarıyız. İslam hoşgörü dini ya, bu yüzden asıl İslam'da yasaklar yoktur. İçkiyi serbest bırakın hatta su gibi aksın, gerçek Müslüman o halde ona dönüp bakmayandır. Ama çocuklarımızı da koru. Hangi anne baba ister ki çocuklarının kötü alışkanlıkları olmasını. Evet alkol kötü, ama size ne Sayın Başbakanım. Cehenneme gidecek benim, vücuduma ve çevreme zarar verecek benim. Siz biliyor musunuz? Ben ve eşim hiç alkol kullanmıyoruz, eğer kırk yılın başı icap ederse birimiz mutlaka ayık oluyor ki kazalar olmasın. Ama şimdi her gün canım çekiyor, yasak ya...
Ben çocuğumu özgürce okutmak istiyorum Sayın Başbakanım. Okulda Kuran dersini seçmezse yadırgansın istemiyorum. Benim çocuğum dininin gereklerini kendi seçtiği gibi yaşasın istiyorum.
Daha ne özgürlükler istiyorum da size göre ben bir avuç alkolikten, çapulcudan başka bir şey değilim.
Sandıkta görüşürüz diyorsunuz, sandıkla demokrasi olmaz. Siz çiftçinize "ananı da al git dersiniz, iki gün sonra kendinize muhtaç edersiniz'' Aç halkın Sayın Başbakanım, aç bir halk size yine oy verir merak etmeyin.
Ama şunu unutmayın, siz Büyük Önder Mustafa Kemal ATATÜRK'ün kurduğu Türkiye Cumhuriyetinin Başbakanısınız, çoktan yıkılmış Osmanlı İmparatorluğunun değil.
Unutmayın bu millet başına ne gelirse gelsin her türlü illetten kurtulmayı bilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...