Mayıs 14, 2013

WATSONS ALIŞVERİŞİ # 2

 Dün Ankamall'da gezip te bir şey almamak olmazdı. Hiç alışveriş havamda olmasamda Watsons'a gidince dayanamadım ve bu güzellikleri aldım. Maybelline Dream Fresh BB Cream ve Maybelline The Falsies Volum Express Black Drama aldım. Maybelline'in tüm ürünleri 15 TL idi. Yani 30 TL'lik mini bir alışveriş oldu.
 BB kremler çok meşhur biliyorsunuz. Ben de denemek istedim. Yoksa ben yüzüne pudra bile sürmeyen bir insanım. Cildim hep sorunlu olduğundan yüzüme ne sürersem süreyim bir sonraki gün kızarıklık ve sivilce ile karşılaşırdım. Şimdi daha iyi neyse ki! BB kremler hem renkli bir nemlendirici hem de cildinize bakım yapan ürünlerdir. Cildiniz yeterince nemli ise günlük kullanımda cildimizin hoş görünmesi için yalnız başına kullanılabilir. Ben bugün denemek maksadıyla yüzüme sürdüm. SPF 30 olduğu için ayrıca güneş koruyucu sürmedim, zaten burada güneşi görmek mümkün değil, sel oldu. Yolda diz boyu su, nehir gibi akıyor.
Yüzümde güzel bir ışıltı ve görünüm yarattı fakat benim cildim zoretanin yüzünden soyulduğu için artı bir nemlendirici kullanmam iyi olurmuş.
 Maybelline BB Cream'in sekiz özelliği varmış. Bunlar;
  1. Doğal ışıltı kazandırır.
  2. Cilt tonuna uyum sağlar.
  3. SPF 30 ile UV ışınlarından korur.
  4. Gün boyu nemlendirir.
  5. Cilt kusurlarını kapatır.
  6. Yağ içermez.
  7. Gözle görülür pürüzsüzlük sağlar.
  8. Taze bir görünüm sağlar.
Ben bunların pek azını gözlemleyebildim çünkü cildim çorak topraklar gibi. Bu yüzden nemlendiriciliğinden bir şey anlamadım. Tedavi bitene dek cildime özel günler dışında makyaj yapmayacağım. Hatta tedavi bittikten sonrada. O yüzden kenarda dursun. Denemiş oldum.
 Maybelline maskarasını yıllardır kullanıyorum sadece bazen Black Drama olmuyor. Ama hep bu mor renktekini alıyorum. Bir kere bir arkadaşım kullanıyor diye sarı renkli olanını aldım pişman oldum. Sanki rimel sürmemişim gibiydi kirpiklerim. Halbuki o arkadaşımda mükemmel görünüyordu. Aslında maskarada favorim Loreal Lash Architect Midnight Black'tir. Ama artık bulamıyorum. Ne zaman sorsam yok diyorlar. Halbuki Takma kirpik etkisinin babasıdır. Maybelline'in bu ürünü de ona yakın. Benim kirpiklerimi Türkan Şoray yapıyor ya bana yeter. :DD
İşte böyle sevgili okur, öpüldün...:))

2 yorum:

  1. Ben de başka bir markanın kremini kullanıyorum, aynı işlevi gören. Çok başarılı gerçekten. İncecik ve hiç rahatsız etmiyor. Yüzünde bir şey yokmuş gibi..

    Doğru bir ürün almışsın
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi sevindim. Herhalde nemlendirici ile daha iyi sonuç alırım. Teşekkürler :))

      Sil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...