Nisan 27, 2013

LALELER

Cumartesi gününün neşe kaynağı sürprizi kayınvalidemin bahçesinden rengârenk laleler. Kendisi bahçesini çok sever ve hastalığına rağmen bahçesiyle uğraşmaktan uzak kalamaz. Kayınvalidem ciğerlerinden rahatsızdır ve nefes alırken zorlanır. Fakat buna rağmen aşağıdaki  fotoğraflarda ne kadar güzel bir bahçesi olduğunu görüyorsunuz. Demek ki bir şeyleri başarmak istiyorsak bahanelerin arkasına saklanmamamız gerekiyormuş. Biz istersek her şeyin üstesinden gelebiliyor muşuz.
 Hadi bu güzellerin tadını çıkarın. Ben Göksu parkına yürüyüşe gidiyorum. Çimlerin arasında koşturan bir kız görürseniz o benim.
 Sevgiler...:)))





Not: Tüm fotoğraflar bana aittir. Üzerine ismimi yazmaya vaktim olmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...